Hoe werkt de site?

Hoe werkt het bestellen?

  • Navigeer door de pagina's middels de menubalk hierboven of linksboven (horizontale streejes), via de keuze opties rechts of door het aanklikken van de ronde foto/naam items op de diverse pagina's.

  • Kies uit het aanbod het artikel dat je wilt aanschaffen door 'in winkelwagen' te selecteren

  • Wil je nog meer shoppen klik dan 'verder winkelen'.

  • Zodra je klaar bent ga je naar je 'winkelwagen' rechtsboven op de pagina om te zien wat erin zit.

  • Kies 'wijzigen' of 'bestellen' (PS: op de bestelpagina kun je nog steeds de inhoud van je winkelwagen wijzigen) en controleer je lijst en aantal.

  • Indien je gebruik kunt maken van een kortingscode in het 'witte vakje 'Kortingscode' en klik je eronder op 'toepassen' drukken. Rechts zie je dan vervolgens de hoeveelheid korting die je krijgt.

  • Bij 'bereken verzendkosten' selecteer je 'DHL' of 'ophalen Sevenum' en kies vervolgens 'bestellen'.

  • Kies de manier van aanleveren van je gegevens 'doorgaan zonder account' of 'account aanmaken' of 'inloggen' en kies 'volgende'

 

Voor wie is het en waar kan het afgeleverd worden?

  • Vul je persoonsgegevens in en kies 'volgende'.

  • De 'verzendmethode' kun je desgewenst nog aanpassen en kies 'volgende'.

  • Selecteer de gewenste online banking methode en kies 'volgende'.

  • Op deze pagina wordt alles nog even overzichtelijk weergegeven en indien je het er mee eens bent vink je onder Algemene voorwaarden 'ik ga akkoord...... aan en kies 'bestellen'.

 

Heb je een kortingscode?

  • Vergeet dan vooral niet om deze code in te vullen en eronder op 'toepassen' te drukken voordat je naar de betaalsite wordt geleid.

 

Hoe te betalen?

  • Je wordt naar een andere beveiligde betaalsite geleid alwaar je jouw gedane bestelling kunt betalen.

  • Gaat er iets fout tijdens het betalen, weet dan dat jouw winkelmandje leeg is en jouw bestelling gereserveerd staat in ons bestelsysteem! Je hoeft alleen maar je mailbox in de gaten te houden want je krijgt automatisch een bericht met de melding dat je bestelling nog niet is afgerond. In die mail staat op twee plaatsen de link om je bestelling alsnog te voltooien namelijk als: ' Voltooi de betaling '(bovenaan) of Betaling afronden (onderaan). Wil je er nog iets bij bestellen? Voltooi dan eerst de betaling en plaats dan een nieuwe bestelling waarbij je bij 'bereken verzendkosten' de optie 'ophalen Sevenum' kiest. Wij zien dan wel dat beide bestellingen als 1 pakket kan worden verzonden.

  • Mocht je de bestelling willen annuleren om welke reden dan ook. Dan verneem ik dat graag asap, zodat ik de gereserveerde artikelen - misschien wel voor jou - weer beschikbaar kan maken in de webshop.

 

En dan?

  • Je krijgt een bevestiging zodra je hebt betaald.

  • Tevens krijg per mail bestelbevestiging zodra je bestelling compleet is afgerond.

  • Wij gaan vervolgens - zo snel mogelijk - met jouw bestelling aan de slag waarna je een mail ontvangt met track & trace en de melding 'je bestelling wordt verzonden'.

  • Zodra de koerier je bestelling heeft opgehaald kun jij jouw bestelling onderweg volgen en evt. bezorglocatie/dag aanpassen.

  • Wij streven er naar om jou zo snel mogelijk (binnen 1 tot 4 werkdagen) blij te kunnen maken met jouw aankoop.

Hoe werkt de cadeaubon?

  • Je bestelt online de gewenste cadeaubon.

  • Tijdens het bestelproces selecteer je 'Ophalen in Sevenum' (zowel bij ophalen alsook bij opsturen!)

  • Wil je de bon toegestuurd krijgen, vermeld je dit in het opmerkingenveld.

  • Indien je de bon komt ophalen ontvang je de cadeaubon t.w.v. €26,00 respectievelijk €51,00 of €76,00 inclusief een unieke code.

  • Indien je de cadeaubon opgestuurd wilt krijgen, dan stuur ik de cadeaubon t.w.v. €25,00 respectievelijk €50,00 of €75,00 inclusief een unieke code naar het door jou vermeldde adres.

  • Vervolgens kan de gelukkige dan de cadeaubon fysiek in de webwinkel of online middels de unieke code gebruiken.

  • Deze bon is niet tegen geld in te wisselen. Mocht er na bestelling een bedrag resteren, dan zal - voor dit resterende bedrag - een tegoedbon worden verstrekt.

 

Heb je toch nog vragen?

  • Stuur dan gerust een mailtje naar: behappyfashion en we helpen je - zo snel mogelijk en met alle plezier verder.

 

Succes & veel webwinkelplezier!