Garantie

Klachten

Heb jij garantie op jouw aankoop?

Wij geven om onze artikelen en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie bij jou af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat of beschadigt raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij adviseren je om zo snel mogelijk een foto te maken van het probleem en ons die toe te sturen.

Wettelijk gezien heb je het recht om tot twee maanden na constatering van het gebrek hierover bij ons melding te maken (eerder is uiteraard wenselijk!). Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wij nemen geen verantwoording voor het verkeerd wassen/dragen van een kledingstuk of accessoire!

Heb je een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is of gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar: behappyfashion. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.