Verzenden -

Retourneren

Verzenden

Wat je moet weten over de verzendkosten!

  • Kan jouw bestelling binnen Nederland als brievenbuspakket* (tot 2 kg) worden verzonden dan kost dat € 4.20 (thuis) of €3,95 (DHL ophaalpunt).
    (* brievenbuspakket is als optie echter niet standaard te selecteren hiervoor dien je vooraf met ons te communiceren, zodat wij de bestelwijze tijdelijk kunnen aanpassen).
  • Voor het versturen van jouw bestelling binnen Nederland zijn de kosten minimaal € 6,45.
  • Voor het versturen van jouw bestelling naar België of Duitsland* zijn de kosten minimaal € 11,00 (tot 20 kg en afhankelijk van bezorgadres)
    (* verzending naar België of Duitsland is als optie niet standaard te selecteren. Door middel van een betaalverzoek zullen wij jou vragen om het tekort aan portokosten vooraf te voldoen!).

Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Zolang het pakket niet is afgegeven bij het 'drop off point' kunnen wij het bezorgadres van de bestelling voor je wijzigen (je hebt dus nog niet de melding: "We gaan voor je aan de slag" ontvangen).


Mocht tijdig contact opnemen niet lukken dan zal de bestelling bij het initieel opgegeven adres worden bezorgd.


Als de bestelling onbezorgbaar blijkt te zijn of het wordt niet tijdig afgehaald bij het 'Drop off point' dan zal de bestelling naar ons retour worden gezonden.

De kosten die hierdoor ontstaan komen helaas voor jouw rekening.

Wanneer krijg jij jouw bestelling?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te versturen. Meestal is dat dezelde dag nog en soms - i.v.m. inkopen - de volgende dag

Dit versturen gebeurt (m.u.v. zater/zon- en feestdagen) dagelijks, zodat jij jouw bestelling - onder voorbehoud - binnen 1 á 3 werkdagen in huis hebt.
Indien de bezorging - a.g.v. een fout bij de bezorgdienst 
- is vertraagd zullen wij alles in het werk stellen om jouw bestelling alsnog - zo snel als mogelijk - bij jou bezorgd te krijgen.

Retourneren/Ruilen

Waar kun je een klacht kwijt?

Bel, app (+31628662651) of stuur eerst een mailtje (naar: behappyfashion) met een omschrijving van de klacht, wij zullen dan in overleg met jou proberen je klacht op te lossen.

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

Wij adviseren om het merkkaartje (bijv. Melly&Co) en/of prijskaartje van het artikel te bewaren, zodat je het kunt meesturen i.g.v. retourneren.

Omdat wij onze verkoopprijzen zo scherp mogelijk willen houden, zijn kosten van retourneren voor jouw rekening.
Wij nemen de kosten van retourneren alleen voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier aan ons handelen te wijten is.

  • Het artikel dient ongedragen, ongewassen en onbeschadigd te zijn.
  • Kledingartikelen, accessoires of bijoux die make-up vlekken bevatten nemen wij i.v.m. hygiëne niet retour!
  • Wij geven géén garantie op kleding ná het wassen, omdat wij niet kunnen controleren of het artikel op de juiste manier is gewassen.
  • Wij geven géén garantie op prints, steentjes, glitters, knopen en/of andere opgenaaide/opgelijmde toevoegsels.

 

  • SALE artikelen die worden geretourneerd kun je alleen ruilen voor:
    • een andere maat/kleur,
    • een ander gelijk geprijsd item of
    • een tegoedcode voor jouw volgende aankoop.

Hoe kan ik het beste iets retourneren?

Indien je een artikel retourneert gaarne het meegezonden factuur/retour formulier ingevuld mee te sturen, zodat we weten van wie, wat en waarom (het waarom, zodat wij kunnen analyseren of wij ergens een fout hebben gemaakt!) of online het retourformulier invullen.

Goedkoopste manier van retourneren voor jou is online via DHL Pakket versturen

naar het DHL servicepunt: Esso Vissers Sevenum.

Met als retour informatie ontvanger:

Chris Bakker-van Enckevort

Behappy Fashion

Van Reiffenburgstraat 3

5975 XS Sevenum

0628662651

Dus niet rechtstreeks naar mijn huisadres of de webstore sturen, want dan ben je veel duurder uit!

Bewaar altijd het ontvangstbewijs met track & trace code en stuur deze ook naar ons, zodat wij het verstuurde pakket kunnen volgen. Wij zijn niet aansprakelijk voor retouren die zoek raken. Daar ben jij zelf verantwoordelijk voor!

LET OP!

  • Het artikel dient ongedragen, ongewassen en onbeschadigd te zijn.
  • Kledingartikelen, accessoires of bijoux die make-up vlekken bevatten nemen wij i.v.m. hygiëne niet retour!
  • Wij geven géén garantie op kleding ná het wassen, omdat wij niet kunnen controleren of het artikel op de juiste manier is gewassen.
  • Wij geven géén garantie op prints, steentjes, glitters, knopen en/of andere opgenaaide/opgelijmde toevoegsels.
  • SALE artikelen die worden geretourneerd kun je alleen ruilen voor:
    • een andere maat,
    • een ander gelijk geprijsd item of
    • een tegoedcode voor jouw volgende aankoop.

Waarom moet ik mijn retour aanmelden?

Elke retourzending boven €75,00 moet vooraf aan ons worden gemeld. Wij kunnen dan evt. zorgen dat je jouw retour verzekerd kunt versturen.

Doe je dat niet, verstuur je het naar eigen goeddunken en raakt de zending vermist?! Dan krijg je bijna NIETS (slechts kiloprijs!) vergoed.

Wij accepteren bij niet vooraf melden geen enkele aansprakelijkheid!!

Wanneer krijg je jouw aankoopbedrag teruggestort?

Zodra wij het artikel in correcte staat retour hebben ontvangen zullen wij (normaliter) binnen 1 à 2 dagen het aankoopbedrag terugstorten op de door jou opgegeven rekening en je daarover informeren.

Kan ik ook ruilen?

Uiteraard kun je altijd komen ruilen in onze winkel.

  • Zitten wij voor jou echter te ver weg dan kun je jouw te ruilen artikel retourneren en wij storten jouw aankoopbedrag hiervan terug.
  • Vanaf bestelwaarde >€30,00 ruilen wij jouw retour om voor een ander artikel op voorwaarde dat het naar een DHL punt bij jou in de buurt kan worden gezonden.

Wat zijn de andere opties?

  • Je gebruikt je tegoed direct bij/voor een nieuwe aankoop. In dat geval versturen wij - vanaf €30,00 - jouw bestelling gratis naar het voor jou dichtsbijzijnde DHL servicepunt (of servicepunt naar keuze!
  • Je kunt ook kiezen voor een voucher* ter waarde van het aankoop tegoed. (* De voucher is een unieke kortingscode die jij - digitaal toegezonden - krijgt en bij een volgende aankoop kunt toepassen!)